Agentschap Telecom, beheerder van het loket Meldplicht Telecomwet

Inloggen, hoe gaat dat?

Het loket Meldplicht Telecomwet maakt gebruik van een beveiligde meldingsprocedure. Om deze reden hebt u een relatienummer en een inlogcode nodig om een melding te kunnen doen. Op deze pagina vindt u een korte toelichting op het inlogproces.

De volgende procedure geldt voor beide typen melding:

U opent het webformulier door middel van het logo op de eerste pagina van het Loket Meldplicht, waarna u uitkomt bij het inlogscherm. Het inlogscherm bestaat uit twee invoervelden: gebruikersnaam en wachtwoord. U vult hier de aan u verstrekte inloggegevens in. Hierover heeft u - als het goed is - van ons een brief ontvangen. U komt daarna bij het in te vullen webformulier.

Geen inloggegevens?
Hebt u geen gebruikersnaam en wachtwoord en bent u wel een aanbieder dan kunt u tijdens kantooruren telefonisch contact met ons opnemen via 0900-7070701 (0,029 cent per minuut). Wij verstrekken u dan schriftelijk een nieuw aanvraagformulier met toelichting op de manier waarop u dit moet invullen en terugsturen.